niedziela, 12 stycznia 2014

Najpopularniejsze kosmetyki włosowej blogosfery - zdaniem czytelników :)

Dla przypomnienia napiszę, że w ostatniej ankiecie za zadanie miałyście wpisać po jednym produkcie, który według was jest najpopularniejszy w każdej z kategorii - a było ich aż pięć - olejki, odżywki, maseczki, szampony i wcierki. W ankiecie udział wzięło ponad 150 osób!:)
Przygotowanie tego zestawienia zajęło mi sporo czasu głównie ze względu na to, że część produktów musiałam uogólnić aby dokładnie policzyć. Nie łatwe w odczytaniu były także różnie pisane przez was nazwy kosmetyków - sposobów na nazwanie np. odżywki Garnier Karite było chyba z trzydzieści ;)) Tak czy siak... Po nie małym trudzie - wreszcie jest! - blogowe zestawienie najbardziej popularnych kosmetyków włosowych wśród czytelników :)

*do rankingu wpisane zostały produkty, które otrzymały minimum 6 głosów
Za najbardziej popularną odżywkę w blogosferze niezaprzeczalnie uznałyście Garnier z Awokado i masłem Karite - muszę przyznać, że i ja ją wytypowałam bo jest to jedna z lepiej dostępnych i przyjemnie działających odżywek emolientowych - kto jeszcze nie spróbował niech koniecznie spróbuje :) 
Zaraz po niej, na miejscu drugi w popularności uplasowała się odżywka Nivea Long Repair, delikatny zapach, dość przystępna cena, dobra dostępność i być może zawartość olejku babassu w składzie sprawiły, że wymieniałyście ją dość często. Często także mówiłyście o odżywkach Isana - najczęściej wśród nich wspominałyście o wersji nawilżającej (niebieska), a także o niedostępnej już odżywce babassu (różowa). Popularnością cieszyły się także odżywki gliss kur - tutaj wspominałyście o wersji oil nutritive (żółta), która moim zdaniem jest dużo przyjemniejsza np. od maski tej samej serii :), a także z jedwabiem (jasno różowa). Częstym wyborem cieszyły się także wszystkie odżywki alterry - morela i pszenica, granat i aloes. Nie rzadko stawiałyście na balsamy planeta organica - które niejedną osobę zachwyciły zapachem i efektem pozostawianym na włosach, tutaj często wymieniałyście balsam Marokański (60% głosów oddanych na balsamy), a także Fiński czy Tybetański
Różnorodność panująca w wyborze olejków pozwoliła na wyodrębnienie większej liczby produktów :) Najbardziej popularnym (pomimo, że nadających się przede wszystkim dla włosów niskoporowatych) był olejek kokosowy, a co nikogo nie zdziwi na równi z nim stanął arganowy, dodawany aktualnie chyba do większości produktów na drogeryjnych półkach ;) Nadal wiele osób nominuje do tych najpopularniejszych olejków na długość alterrę - np. papaja i migdał czy pomarańczowy. Do skóry głowy uznałyście za najbardziej popularną Sesę, która daje faktycznie dobre efekty jeśli chodzi o przyrost czy nawilżenie i odżywienie skalpu. Dobra dostępność, przyjazna cena i działanie spowodowały, że często wymieniałyście niebieskie olejki babydream, które stworzone zostały na bazie oleju słonecznikowego i migdałowego (pierwsze i trzecie miejsce w składzie). Pomimo swojej wysokiej ceny często wymieniane były olejki khadi, cieszące się dużą popularnością przede wszystkim ze względu na sporą efektywność w przyroście czy powstrzymywaniu wypadania. Dość popularny nadal jest olejek rycynowy :)

Wśród maseczek największą (niezaprzeczalnie) popularnością cieszyły się maski L'biotica Biovax - najczęściej wymieniane to przede wszystkim do włosów blond i jedwab z keratyną. Równo popularne okazały się być maska Stapiz Sleek Line i Kallos Late. Na uwagę zasłużyły sobie również maski OMIA (nawiasem mówiąc na blogu już nie długo porównanie lnianej z arganową:)). Co bardzo mnie ucieszyło nie zapomniałyście także o maseczkach domowej roboty - najczęściej wspominałyście o pozytywnym działaniu tej z miodem i jajkiem. Sporą ilość głosów zdobyły także mleczna Bioetika i NaturVital aloesowa, które są pewnie miłością nie jednej z was :).


Wśród szamponów prym wiedzie dzięcięcy Babydream, a zaraz za nim żel do higieny intymnej Facelle. Co bardzo mnie zaskoczyło tylko kilka z was wymieniło Babydream fur mama, który swego czasu był bardzo popularny, a teraz nie mógł wskoczyć nawet do rankingu. Jak się okazało popularne są też szampony Love2Mix - kilkanaście z was opowiedziało się za szamponem z efektem laminowania, niewiele mniej za pomarańczą z chili (muszę wypróbować!:)). Nie dziwne jest, że do rankingu wkradły się tanie jak barszcz, świetnie oczyszczające szampony Barwy, a także Natura Siberica, wśród których prym wiódł jednak Neutralny i to on trafił do rankingu jak osobny produkt. Dość popularne okazały się także szampony Equilibra (najbardziej wersja aloesowa).

Wcierki kompletnie zostały zdominowane przez Jantar :) Sporo niżej, ale jednak na drugim miejscu uplasowała się Joanna Rzepa, dalej przygotowywana samodzielnie kozieradka, woda brzozowa i w końcu Aktywne Serum Babuszki Agafii :). 


Ufff :)

35 komentarzy:

  1. Pomarańca i chili od love2mix jest świetna. :) To fajny szampon w przystępnej cenie, zwłaszcza upolowany na promocji. Nie podoba mi się jedynie zapach, ale nie jest jakiś intensywny. O BD kompletnie zapomniałam, ale to pewnie dlatego, że go nie cierpię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Isana aloesowa, szampon aloesowy equlibra, garnier i olejek arganowy zdecydowanie moi ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać po rankingu, że duży wpływ ma blogosfera na wybór produktów;P

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwią mnie dwie rzeczy :)

    po 1. odżywka alterry - papaja i mango, czy taka w ogóle istnieje? Wiem, że była z morelą i pszenicą, ale z papają i mango pierwszo słysze :(

    po 2. jakim cudem wśród szamponów prym wiedzie dzięcięcy Babydream? :D Szok :D mnie on tak zniszczył włosy, że ciągle się dziwię jak ktoś może go uzywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mały błąd! :* dziękuję :) miała być morela i pszenica, papaja to szampon :))
      Magda... co znaczy że babydream zniszczył Ci włosy?:>

      Usuń
    2. zniszczył może źle napisałam, chodzi o to, że zrobił mi na głowie straszne siano i gniazdo, włosy były twarde, "tepe", szorstkie, jakby łuski się otworzyły i wołały o pomstę do nieba, a do tego włosy były nie do rozczesania :( Były nie do rozczesania do tego stopnia, że stałam i płakałam nad wanną...horror :(

      Usuń
    3. Mojej siostrze plątał włosy w skutek czego się łamały i rozdwajały, ale jak dla mnie to babydream jest numerem jeden wśród szamponów, a ta niebieska odżywka z Isany numerem 1 wśród odżywek :)

      Usuń
    4. Mi też bardzo plątał i robił siano, ale oczyszczał dobrze:) jednak bez odżywki się nie obeszło

      Usuń
    5. Nienawidzę szamponu BD wypadały mi po nim włosy ;/

      Usuń
  5. U mnie najlepiej sprawdziła się kozieradka, ale ze względu na zapach wrócę do niej dopiero latem ^^ no i z olejów też u mnie na pierwszymi miejscu Babydream fur mama. Pozostałe wyniki nie są dla mnie zaskoczeniem, wszystkie wymienione kosmetyki były tysiące razy recenzowane na blogach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo znanych i lubianych przeze mnie i ogólnie na blogach produktów, wiele z nich jest moimi ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawienie:) Z każdej kategorii mam jakiś produkt ;P dziwi mnie mała popularność rewelacyjnego balsamu Aleppo z PO i balsamu aloesowego z Mrs Potters:)

    OdpowiedzUsuń
  8. planeta organica zdziwiła mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, widzę kilka znajomych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie ;).
    U mnie szampon z papryczką chilli od Love2Mix niestety szału nie robił.
    Polubiłam za to bardzo jego pszenicznego brata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Facelle, olej Alterra papaja i migdały oraz Himalaya, odżywka Deba są najlepsi ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo że też nie miałam jeszcze tej z Garniera, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są takie ankiety :) widzę że moje typy podziela większość, jedynie w maskach i szamponach głosowałam inaczej..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jantar zdzialal kiedys wiele dobrego na mojej lepetynie :) Niestety za drugim podejsciem podraznil.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie i przejrzyście to rozpisałaś :) Ja z tych produktów najbardziej cenię odżywkę z Alterry oraz szampon BabyDream. Wcierkę Jantar z Farmony planuję kupić i wprowadzić do pielęgnacji swojego skalpu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo kosmetyków jest mi znanych i lubianych. Maski OMIA to dla mnie nowość - gdzie je można kupić?? Z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem są dostępne chyba jedynie w skelpach internetowytch no chyba ,że może w jakiś sklepach z naturalnymi kosmetykami

      Usuń
    2. Zapraszam do nas http://kosmetykirosyjskie.pl/OMIA-Laboratoires/pr/15#t

      Usuń
  17. Znam dużo produktów z tej list, ciekawią mnie maski OMIA i LOVE2MIX szczególnie maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zestawienie, świetnie, że wpadłaś na pomysł, by zrobić taką ankietę :)
    W większości się zgadzam i używam właśnie tych produktów :)
    Zainteresowała mnie maska biowax nawilżająca, jak mogłam jej dotąd nie mieć ;) ? Będę musiała ją wypróbować na swoich "suchelcach" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka razy dzięki tej popularności produktów trochę ucierpiała moja kieszeń, były niewypałem, ale czego się nie robi dla sprawdzenia. :) Jak patrze na te wykresy jestem w szoku ile już z tego miałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywkę Garniera stosuję, próbuję się przerzucić na łagodne szampony dla dzieci, ale mam wrażenie że moje włosy po nich są klapnięte ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ranking jak przegląd mojej łazienki. I chyba nie tylko mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odżywkę z Garniera i z Isany uwielbiam :) Bardzo dobrze dociązają moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektóre produkty znam, a niektóre z chęcią poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. takie popularne a miałam tylko kilka:) Trzeba nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Planeta Organica w zestawieniu super! Uwielbiam tę markę bezkrytycznie ( no prawie ), ale ciekawe że nie ma wcierki - toniku do wypadających włosów Babuszki Agafii i maski drożdżowej nie żebym ją wielbiła, ale myślałam że jest niesłychanie popularna.

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.